کاشکی ندونی دوست دارم...























♥♥« یه غزیبـــــــــــه»♥♥

                                           کاشکی چشمامومیبستم

           کاشکی عاشقت نبودم.....................اماهستم

کاش ندونی بی قرارم

کاش اصلادوست نداشتم.........امادارم

کاش ندونی که دلم واسه چشمات پرمیزنه

کاش ندونی که میادهرروزبهت سرمیزنه

کاشکی بارون غمت منومیبرد

کاش ندونی که نگاهم خیره مونده به نگاهت

کاش ندونی که همیشه موندگارم چشم به راهت

کاش که احساسموعشقت دیگه میمرد

کاش گلاتومیسوزوندم

کاش میرفتم نمیموندم............اماموندم

                      کاش یکم بارون بگیره

کاش فراموشت کنم من........امادیره

کاش ندونی که دلم واسه چشمات پرمیزنه

کاش ندونی که میادهرروزبهت سرمیزنه

کاشکی بارون غمت منومیبرد!!!!!         

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥بــــــهار♥ |12:17 | 26 / 4 / 1392برچسب:, |